sobota 31. prosince 2011

New Year KISS!

Já si budu muset ještě asi dlouho počkat na novoroční pusu :)
Přece jenom ještě nejsem plnoletá, ale někoho bych si najít mohla :) Kdo ví, jestli by mně někdo chtěl, nejsem ani moc hezká, ani modelka, ani holka klučičích snů :)
No, snad někdy v budoucnu, nicméně, Vám tu novoroční pusu přeju z celého srdce a i já samotná cítím, že se brzo něčeho takového dočkám :)
Všem děkuji za přízeň, ikdyž jsem teprve nedávno začala z blogspotem, chodí jsem docela solidní množství lidí, na to, že jsem s tímto blogem začala tuším před 5ti dny? Tuším, že asi tak nějak to bude :)
Rozhodně v tomoto roce už nechci udělat tak šílenou blbost jako v minulém, abych svůj blogspot prozradila, nějaké kámošce, u nás se nedá absolutně nikomu v kamarádství věřit :(
Ale co už :) Takoví lidé na světě byli, jsou a budou pořád.
Přeji nádhernou novoroční pusu :)
44880fdba154_177625082_177879135_large
Trish :)

2 komentáře:

  1. :) heh ja som tento rok už pusu dostal, nie celkom takú novoročnú ako som si predstavovala,ale ráta sa to :D .. prajem Šťastný Nový rok,aby si si našla tú lásku, po ktorej zrejme tak veľmi túžiš.

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se že sem sem na tvůj mail ozvala až tak pozdě. Určitě se budu snažit pomoct rozjet tvůj blog. :) Přeju hodně štěstí. :*

    (Mimochodem.. změnila jsem svou přezdívku na Foxi.)

    OdpovědětVymazat